Monday, October 19, 2009

BBB.tasik.biru.ride.10182009

yg join ride pagi tu:
1] Ayahanda dan Sara
2] belacan
3] shuq
4] lish
5] man75
6] konapok
7] abg azmi t-bolt
8] langgark

antara recap hari tu:

1. disebabkan hujan, ride mula jam 7:45am
2. beratnya beskal aku hari ni
3. mana tasik biru ni lish, aku dah lapar giler nie
4. sampai nanti aku nak order roti canai 2 keping, dan teh tarik
5. nak ikut offroad ke road ni...?
6. relak jap, kesian abg jep
7. I nak pink coloooorrr
8. hang kena try air kelapa lemonade chaaii
9. sukun sukunnnnnn

tak dapat nak cerita, ni je gambar2 yg sempat di ambil

nasi lemak jawa yg pedas giler.. siap kerang tuuu...


rambutan tanpa hirisan yg sedap tul


on the way ke gerai air kelapa tu, tau2 hilang je.. alih2 sampai dgn rambutan dua ikat...




"mana aku tau.. aku tengok muka jawa je makcik yg jual tu, confirm la pedas"




woooo, pedas giler sambal nasi lemak ni.. sampai berpeluh kepala man75




wuhuuuuu, durian kampung beb




sampai senget muka ayahanda makan durian


"haaa, ni cara org kampung bukak durian"


"silap tu Man, cam ni laaaa"


"isk, aku tak makan durian laaaaa"


"dah tu Sara, daahhh.. kang kalau Sara pengsan makan durian banyak2 sapa nak angkat Sara, Papa gaakkk.."


"eh, aku pun tak makan sgt durian ni..."


maakk aaiii


meh la aku rasa sket


menerangkan segalanya


naaahhh


mmmmm, dari gambar ni, rasanya Konapok tgh mamai kena kentut dgn pakcik tu kot


time ni memasing dah kenyang habis dah.. tinggal ayahanda dan Sara je yg masih menten


hah, dah makan, bayar laaa


ni je yg tinggal


hah, lepas makan durian kena minum air dalam bekas pangsa durian ni, baru la badan tak panas, eh, tapi ni air teh o ayahanda


lokasi kejadian


balik tu, mmg panaasssss