Friday, March 11, 2011

Night Road Ride

mlm tadi, tiba tiba Lish sms ajak kayuh road.. bagai pucuk dicita ulam mendatang, melompat aku menyiapkan segala yg perlu utk berkayuh road ke Guard Depan BTP... best besstt.. aku hantar SMS ke semua warga BBB yg berminat... alih2 hanya Hj Shuq yang join.. tu pun dengan takde lampu depan dan belakang... last minit beb... mmg tak sempat nak prepare laaa.. muahahaaa..

dlm jam 9:35pm aku sampai depan rumah Lish... Lish pun dah ready.. aku bawak Kona aku mlm nie... releks je berkayuh berdua dgn Lish.. sambil borak2, kami pun sampai di PCP... Hj Shuq je yg ada...

kemudiannya kami terus je la kayuh ke Guard Luar... aku di depan, menten 23 ke 25km/j, Hj Shuq di tengah sebab takde lampu, dan Lish kat belakang... macam drafting je kami.. mmg best...



kami tak singgah minum mlm tu.. terus je balik ke rumah... dapat la dlm 21.4km dlm sejam 15 minit.. ok la tu... slow and steady...