Monday, May 2, 2011

Kayuhan Promotion

"haaaaaaaaaaaa ManP2..?"
"ManP2 tu dah demam ke..?"
"ada la yang baru tu..."
"nko biar betul ManP2 yang ajak kayuh..?"
"alaaaaaaaaaaaa aku tak dapat join, rugi la tak kayuh dengan ManP2"

haaaaaaaaaaa ni la reply2 sms yang aKU dapat bila aku sms ke semua BBB kata ada Kayuhan Promotion dengan ManP2 pagi tadi... muahahahahhahahaaaaa bukan selalu ManP2 dapat kayuh.. dah macam selebriti dah... muahahahhaahhahahaaaa


yang join pagi tadi cuma ManP2, Chip, Langgark dan Abg Samudera...

yang diraikan....

"agak2 tercabut tak crank arm aku ni Chai..? beskal ni pun dah lama tak kayuh nie..."

Chip: "eh, mana ManP2...? aku ingat dia depan aku tadi..."

Abg Samudera: "Langgark... U-Turn... kita lepak kat sini jap..."

Langgark: "alaaaaaaaaaaaaa potong stim la nkorang.. aku baru nak layan DH tu haaa, dah kena patah balik.."

ManP2: "huaaarrghhhhhh, macam nak keluar muntah hijau dah nie weh..."

Langgark: "tu la Man.. hang asyik layan paintball je... mana nak fit.. kayuh beskal sesekali jaaa..."
Chip: "memang la tak fit, bila dia nak masuk padang paintball je, dah kena tembak.. terus keluar balik tunggu game habis..."

ManP2 sedih betul menceritakan kisah barrel paintball yg dia beli On-Line dari US tak lepas kat Kastam Malaysia...
"dah la kat kedai harganya RM600.. ni aku dapat RM150 je dair website US, pun tak lepas.. mangkuk punya Pegawai Kastam.."

ManP2: "mmmm lepas ni aku nak cuba crossbow lak..."

alamak, kena lompat parit besaq laaaa...

fuuhh nasib baik tak dalam parit ni

aKU: "haaaa kat situ la aku nampak Monster Fish hari tu Man.."
ManP2: "ye keeeeeeeeeeeeeeee....."

Abg Samudera: "ye ke Chai...? mana..? dari tadi aku tengok tak nampak pun.."

Langgark: "hang biaq betui Chai... kalau ada, dah lama aku tangkap buat masak pekasam dah..."

Chip: "Monster Fish ka, Fishilla ka, lantak nkorang.. aku nak makan nasi ayam ni... nyum nyum.."

"maaaaaaaaaakkk aiiii nkorang ni melantak ke mentekedarah..?"

Abg Samudera: "rilek laaa Chai, nama pun Kayuhan Promotion.. member sudah sponsor la nie..."
Langgark: "patutla pagi tadi aku lupa nak bawak wallet..."

Langgark: "OK Man, terima kasih banyak2.. nanti next promotion belanja kitaorang lagi..."
ManP2: "wooh, lagi 3 tahun baru ada promotion tu.."
Abg Samudera: "wah, lama jugak tu... aku tiap2 minggu promotion laaa... muahahahahhahaaaaa"

Chip: "aku heran la, cammana Chai boleh lepas lubang bawak pagar ni tadi...?"
Langgark: "haaa, Chai guna ilmu celah Chip.... hang tak nampak dah.."

Apepun, terima kasih ManP2.. belanja kami makan...
Alhamdulillah Syukur