Sunday, March 18, 2012

BBB.News.Terez SIRIM approval

18 Mac, 2012
Pagi ni lak sepatutnya Wak ajak Tok Ngulu, Aboi dan aKU ke Kiara.. dah Kiara, tak yah cerita la apa yg best kat sana tu..confirm lazat dan berkrim…
Malangnya aKU tak dapat ke Kiara, sebab anak aku Iman tak berapa sihat.. Wife lak tunjuk sign macam tak bg pergi masa aku bgtau “Ahad ni Wak ajak ke Kiara la Mi… boleh ke..?”

Yg sebenarnya lepas habis mengetest Terez “biasa” semalam, Tok Ngulu dok beriya-iya nak ajak Wak layan Terez ni je hari ni… tak payah ke Kiara katanya… dan sebulat suara kami menugaskan Tok Ngulu utk memujuk Wak utk tidak ke Kiara tapi ke Terez ni… dan aku pula kena hantar sms ke semua geng BBB utk menjemput sama2 build up Terez ni (yg mana aku fikir mmg impossible laaa….)… tapi aku hantar gak SMS tu

Dari puluhan yg dihantar hanya 2 je yg reply… yg nak ikut tapi lambat sket Chip dan Lish, OFF diluar kawasan katanya.. yg lain senyap… Menjelang malam aku tanya Tok Ngulu.. huh, rupanya Tok Ngulu ke Kiara.. aku tanya Aboi, 50-50 katanya dan akhirnya ke Kiara gak… maka tinggalkan aku yg memberontak nak ke Kiara tapi tak boleh ni… dan since Chip je yg reply nak kayuh, rasa cam nak kansel je…

Alih2 Langgark call kata dah di Simpang Blok 4… terusla aku semangat kejap… koman2 ada 3 orang… sampai2 di simpang blok 4, Adam pun muncul dgn RoadBikenya… tunggu Chip, alih2 Chip lak tak jadi kayuh dek selsema… hmmm berdua je la nampaknya… Adam Cuma nak tengok TrailHead je..


“hang nak aku turun ikut sini ke Chai…? Hang biaq betul weeii… sini..?

“sini..? curam ni wei…”

“cuba hang tengok darjah kecondongan beskal aku ni… junam dah nie… hang giler ke hapa…”

“kalau macam ni SIRIM pun tak approve ni…”

Muahahahahhahaaaaaa….

Dan rupanya Abg Jep pun dating, tapi lambat sket je dari kami yg dah masuk ke Trailhead dan terus ke bahagian Teres yg baru…  ceritanya Abg Jep dok panggil2 kami, tapi takde sahutan… lepas setengah jam Abg Jep terus keluar balik ke rumah.. kesian Abg Jep…

ni pula video Langgark mencuba sebahagian Terez yg masih dalam pembinaan