Tuesday, January 26, 2010

BBBride.20100124.kundang.btArang

Ahad, Jan 24, 2010
1. Lish
2. aKU

ni last minit nyer plan kayuh nie.. sebabkan mlm tu hujan punyala lebat, jadinya aKU agak mungkin takde ride pagi Ahad lepas.. dalam hati kata, kalau aKU bangun pagi, aku kayuh, kalau terlajak, aku tido...

alih2 Ahad tu aku bangun macam biasa nak pergi kerja tu, dan cuaca nampak cun dan sejuk je.. elok aku nak sms Lish, Lish dah sms aku dulu, kata kita mula kayuh jam 8 pagi, sambil Lish tanya sapa lagi akan kayuh dgn kita... alamaaakkk, baru aku ingat, aku lupa nak hantar invitation sms ke geng BBB lain... tros aku sms ala kadar je... dalam hati kata "sure diorang marah ni sebab pagi tu baru nak hantar..." he he he

dari nak ke Tasik Biru, tros kayuh ikut mata je mmg best, tapi tak mencabar la utk yg lain.. utk aku dan Lish, mmg best.. nak nak trail kelikir dari Desa Puteri ke Skolah Integrasi tu.. bilamana trailnya dipenuhi longkang air mengalir lepas hujan
aku ngan Lish layan kat sini mmg mengujakan

ni je gambar2 dari 5800 aKU

percaya jgn tak percaya, Lish berjaya bunny hop melepasi tiang pagar nie, saksikan...


"Jom kita ikut sana pagi ni Chai"... tanya Lish
"tak de hal..."jawab aku



sampai kat atas bukit ni, "laaa, aku ingatkan dah sampai dah, rupanya kedepan lagi.." jerit Lish



ada ladang Ciku kat atas ni...



"hah, tu bukit kita ambil gambar tadi kan.." tunjuk Lish



"aik, apesal dalam GPS ni, anjing tu takde..." tanya Lish



mmg seronok la kayuh pagi tu... dari Blok 4, ke Kundang, ke Desa Puteri, ke Sholah Integrasi, ke Batu Arang, ke GVP dan balik ke rumah balik.. tau2 dah sampai je... beskal punyala kotor, tapi best


dan ini pula gambar2 dari laman forum BBB.my ihsan Lish


Chai merenung mcm nak kayuh kat ltm bila h-way siap nanti..


bersiap sedia utk DH...


suasana pagi...


puncak kat blkg blok 3




hala ke kundang


hala ke btp




berkabus


dah kat bawah selepas DH


tadi kami kat atas menara tu


ni la satu2 nye laluan yg ada utk melintas h-way nanti


comot dah beskal


aksi ultraman...dah sampai batu arang


selepas syok layan lalun berair kat area sbpi...