Sunday, March 7, 2010

BBBride.LTDL.MenaraKotaPuteri

7 Mac 2010
aKU, Abg Jep, Man75 dan Tok Ngulu

haaa, pagi ni aku kayuh road ke Menara Kota Puteri
bukan first time kayuh sini, tapi ni first time dgn Road Bike Proton T-Sprint Shuq
aku pinjam dari Shuq dan mencuba Road pula...

mmg rasa ringan je kayuh Road nie, walaupun beskal aku yg terberat dlm semua yg ride pagi tu... naik bukit pun takde la sesusah kayuh MTB di jalan raya... maybe sebab faktor taya yg nipis giler, dan body yg ringan... tapi mmg best laaa

pagi ni pula satu stage LTDL akan lalu laluan ni... nkorang tgk je la gambar nie... kami di puncak Menara dgn Banner KOAM sebelum turun balik ke kuil, ke Kota Puteri, Ke Batu Arang sarapan dan balik BTP

Man75 ngan Abg Jep


aKU yg baru lepas tercungap2 panjat bukit menara tu.. tgk gigi aKU, dah macam Halimah Jongang dah dek tercungap2 tu


kat atas ni borak2 jap dgn guard pemancar tu.. kendian kami turun ke kuil.. pagi ni Abg Jep dapat clock 71km/j pada meter cateyenya.. suka giler dia... aku lak, rasa cuak giler time turun bukit tu.. nak nak time kona.. maakk aii, dah la taya haluih, time nak kona tu rasa cam beskal nak terus je...he he he

sampai bawah, terjumpa Bro Adam tgh kayuh sorang2 je dgn road bike gak.. rajin tul bro nie.. cayalah Bro....

masuk Kota Puteri, Tok Ngulu dah kedepan ngan Man75.. aku dgn Abg Jep je.. terima kasih Abg Jep sebab temankan aku... penat dah aku pagi tu...

minum2 jap kat Restoran Saleem di Green Valley tu sebelum balik rumah.. masa minum ni, dok diskass tempat sesuai nak tgk LTDL jap lagi.. alih2 Lish dan family dah berkhemah dah atas tu nak tgk LTDL... Man, Tok Ngulu dan Abg Jep semua nak tgk.. aKU, balik rumah lagi best.. kalau DH nyer competition, mmg aku pergi tgk.. tapi utk RoadBike ni, blom lagi kot... he he he

Man75.. "kena ambil road bike ni.. Chai dah ambil nie.. tak boleh jadi nie.."


orang kuat Road Bike BBB, Tok Ngulu dan Abg Jep


pawa Man75 nie