Tuesday, April 27, 2010

mari.makan.ais.krim.malaysia

dah 2 weekend dah wife aku dok sibuk buat ais krim Malaysia.. rajin bebenornya...yg paling suka, aku laaa.. sebab mmg fav aku ais krim malaysia ni.. sekali duduk, takat 5 batang tu selamba je...

anak2 aku jgn cerita laa... si Aisyah siap bisness kat sekolah agamanya... tiap2 hari masa wife aku ambil dia balik dari sekolah agama, confirm akan ada 10 batang kena bawak gi sekolah.. rakan2 Aisyah dah order awal2.. siap ada perisa yg nak lagi.. muahahahaaaaa...

perisa apa yg ada..? bandung, sarsi, gandum, asam boi, dan blue... hah, blue..? ha ah blue... campuran t**t dgn t**t... mana leh cakap.. kaler biru dan mmg sedap tul.. perisa ni mmg fav laa.. manjang habis stok je.. tensen tul aku...

tgk je la si Aisyah dgn Alisya ni.. dah macam kembar dah...


Arep lak nak lagi 2 ais krim...


dan Iman, cam biasa laa.. buat hal sendiri sambil tenyeh ais krim kat mulut dia.. siap nyanyi tu


isk, baru jam 4 ni.. lambat lagi nak balik belasah ais krim malaysia ni lagi