Tuesday, July 6, 2010

tart.telur.pulak

waaahh

tak habis dengan cup cake, rupanya wife aku bisness tart telur pula
tau2 bila aku balik kerja dah ada sepinggan tart telur utk aku cuba
aku ingatkan nak try rasa, rupanya dah jual dekat 450 biji dah..
sambutan hangat rupanya...

hah, tengok je la yaaa... kok leleh tengoknya, meh order


waaaaaaahhhh.. memang sedap...


tapi tu la, belum sempat aku makan, Aisyah, Arep ngan Iman dah ngendeng2 tepi aku nak join sekaki.. hisshhh...


kata maknya, diorang ni dah makan dah tadi, tapi tau tau, dah pegang sorang satu dah... habisla share aku jadi makin kecik.. aaaaaaaaaaaa


si Aisyah dan Arep makan releks je, tapi si Iman ni, nah nko.. tau tau dah habis dah... "Abaaahhh, nak lagii..." wuhuuuu


"abaaanng, naaakkk naakkk.." jerit Iman, bila diorang rebutkan yg satu ni.. lain2 aku la makan.. mana boleh...


tengok je la muka Iman yg dah kekenyangan tu... apa tak nya, Iman je sampai 8 biji sekali makan.. fuuhhhhhh


laaaaaaaaa rupanya ada lagi sepinggan...


dah makan aku punya lebih separuh, diorang gelakkan aku lak.. nanti nkorang.. abah gelitik sampai muntah nanti