Friday, December 31, 2010

kayuh road ke Menara dgn Abg Jep

31 Dec lepas Perdana Menteri Malaysia declare cuti utk satu Malaysia gara2 Pasukan Bola Malaysia champeon pila Suzuki ngalahkan Indon dgn aggregate 4-2.

Cayalah

makanya aku sms Abg Jep, ajak kayuh ke Menara, ON ON jawabnya... cuunnnn

awal pagi lagi dah keluar rumah dah
biasalah kalau kayuh road, aku layan dgn LeRun Solaris aku je.. cukup la utk aku yg tak power nie...


lama gak dah aku tak ke menara ni... routenya dari BTP ke Batu Arang ke Kota Puteri ke Menara ke jln Kuala Selangor masuk balik Kota Puteri ke Batu Arang balik ke BTP.. dapatla dalam 25+km gitu..

ni la Menara yg fames di kalangan kami geng BBB




Abg Jep tetap menten.. cayalah Abg Jep


Pemandangan dari atas Menara ni mmg cantik.. nak nak waktu pagi cam ni


balik tu Abg Jep minta tolong godek beskal dia dan Sara... makanya tros la aku singgah rumah Abg Jep nolong dia tukar grip, stem, handlebar utk 2 beskal..


lepas habis godek, Abg Jep paksa aku naik keta dia... dia offer nak hantar aku balik sebab waktu pun dah dekat tengahari dan mmg panas dah...

ni la first time beskal Le Run ni duduk atas kereta dgn Thule lak tu... terharu aku... terima kasiih Abg Jep