Sunday, December 19, 2010

Kayuhan LTM ke Kundang bersama Radzi dan Yeop

19 Dec 2010

"hah, takde la banyak sangat peluh aku keluar nie..." ni la kata2 Radzi bila aku bawak kayuh road semalam. Yeop pun folo sekali... best.. dari Blok 3 kami ke Medan Puteri mengikuti laluan depan Golf BTP dan memanjat laluan tar di Tangki Air belakang kawasan perumahan blok 8.... kemudiannya kami minum pagi sebentar di Restoran Keluarga, dan menyambung perjalanan balik mengikuti PCP dan kembali ke Blok 3...

hasilnya pagi ni, aku membawa Radi utk mengenali OffRoad pula.. Yeop pun ikut sekali.. mmg best...

dah tak sabar2 nak masuk OffRoad ni


Radzi


Yeop, malu malu lak nak senyum


Trail Head... takpa, pelan2


Beginner mmg dimaafkan


selepas melintas heway.. "eh, aku OK lagi" jerit Radzi


"apa lak ada celah2 gigi aku ni... berus gigi pun tak bawak tadi.. eh, aku sempat berus gigi ke tadi..?" Yeop


"sikit lagi Radzi..."


akhirnya


perghhhh Yeop menunjukkan skil2 yg masih ada.. cayalah Yeop


"macam nak tercabut kepala lutut woi.." Yeop


"eh aku OK lagi.." Radzi


"amacam Shah, jauh tak aku tinggal Radzi.." Yeop


"mana Yeop tadi, eksyen dia yaa..." Radzi


akhhirnya dah sampai hujung trail dah, sebelum memasuki kampung dan ke kedai sarapan


"oooo tipu aaa. ikut laluan bawah.. malas panjat bukit dua worang ni yaa.."


sampai2 di kedai roti canai biasa tu, mmg rezeki Radzi pagi ni, telur ayam kampung separuh masak sorang 2 biji.. sedap beb


jangan terliur yaaa


selesai sarapan dan borak2 sikit, laluan road menuju heway LATAR menjadi pilihan... masuk2 heway, Radzi dah tak bersuara dah...

"dah nak sampai dah Radzi... sikit je lagi tu.."


KONAku... comot


>< jam 11:15am kami sampai rumah... "puas hati" kata Radzi.. cayalah