Saturday, June 27, 2009

Gundam di Udaiba

Sabtu: 27 Jun, 2009

wosssh
hari ni aku layan wayang Transformer3 di Udaiba..
kenapa sampai ke Udaiba..?
sebab diberitakan, ada sebuah Gundam dah didirikan kat sini setinggi 18 meter..
sesambil layan wayang Transformer-The Revenge of the Fallen, tengok jap Gundam nie

ni dia, memang besar beb.. teruja aku, sebab aku memang minat giler Gundam nie..
aku takde la sampai tengok semua citer Gundam ni dan ingat character satu2
aku cuma minat kat bentuk dan rupa Gundam nie
kalau sapa2 penah tgk rancangan Tempe Asuka waktu zaman awal 80an dulu, confirm minat kat Gundam nie

ahh, tak yah citer panjang...

dari Udaiba Train Station
Gundam-Berdiri Megah



tak sabar dah nak tgk live nie

fuuuhhhhhhhh
The 18th Foot Gundam, besar tul


Hensem Beb
Gundam 4

from different angle


Gundam-kecik je Gundam ni he he he

Arep (anak aku) mesti suka giler nie..
uuuiiiii yoooooo abaahhhhh


Me and Gundam, original Mobile Suit # 01
Gundam-Me

member aku ni kaki makan... tgk la.. kejap je dah detect kebab
orang semua sibuk dok tengok Gundam, dia nampak Kebab


sempat belasah kebab jap


ini pula sekitar tempat ni


lepas puas layan Gundam ni, tros shoot tengok wayang citer Transformer-Rise of the Fallen
2 jam 40 minit citer nie.. giler lama
macam citer hindustan lak...
ada dua versi,
satu yg original cakap English, satu lagi yg dah translate ke bahasa Jepun
ditayangkan di dua bilik asing..
yg original dalam bahasa English, hanya 10 orang termasuk kami yg tengok
yg dalam bahasa Jepun tu penuh nak rak..
tergelak aku tengok
panggungnya, macam kat Malaysia gak
sama best

yg paling kelakar, kalau kat Malaysia, bila dah habis citer, semua orang bangun dan lampu pasang
tapi kat Jepun, walau dah habis citer, masa keluar nama2 pelakon, pengarah bagai tu, masih gelap
semua orang duduk lagi, sampaila betul2 habis, baru leh keluar...

macam2....

Gundam-Hensem