Tuesday, September 29, 2009

tetamu.Allah

Alhamdulillah tahun ini aku dapat peluang utk bekerja sambil mengerjakan ibadah Haji. Rukun Islam yg ke-5 ni

Kebetulan, Projek e-Haj yg akan akan beroperasi utk ujian pertamanya tahun ini, kekurangan tenaga kerja, makanya aku dan Ghafur dikerahkan utk melibatkan tenaga dan otak dalam projek bersama Tabung Haji Travel ini

maka aku dapatlah ke Mekah menunaikan haji sekali sambil bekerja.

kerja keras beb... Insya-Allah jika berkesempatan, aku akan menunaikan Ibadah Haji ini...

Makanya, aku dapat Surat Tawaran Menunaikan Fardu Haji (Terpilih) secara Pakej Haji Travel (THTS) berkenaan pengesahan info Perjalan Menunaikan Haji tahun ini...

No Daftar Haji: 0101xxxxxxxxxxxA

Ada borang utk Pengesahan Tawaran Haji yg perlu aku isikan dan hantar kembali ke Tabung Haji