Wednesday, November 17, 2010

bawa anak2 ke Opis jap

14 Nov, 2010

hari tu Ghafur yg sedang berada di Mekah, call bg tau GPS kami tak dapat contact server di Malaysia.. aku check2 On-Line dari rumah, tak dapat dapat lak connection ke Server di Opis...

mmm tak boleh jadi ni, kena ke opis segera ni.. bebudak lak nak ikut.. apalagos, maknya pun tgh sibuk menjahit baju2 tempahan orang/rakan/sahabat, aku bawak semuanya ke opis aku mlm tu.. suka giler diorang ni dapat berjalan... muahahahhaaa

sampai2 opis aku, memasing dah teruja dah tgkkan kolam ikan yg besar di Ground Floor tu.. sampai nak baring diorang depan pintu opis aku tengok ikan..


makkk aiii


lepas tu masuk lak opis aku, naahhh terkejut memasing tgk showcase di dalam opis aku tu... suka tul tgk showcase Animal Tagging tu.. ye la ada replika kepala lembu tenusu... tergelak2 diorang


masing2 kehairanan.. "Abah, lembu ni hidup ke Abah... dia boleh melahirkan anak kat sini ke..? mana rummput dia Abah..? apesal Abah tak sediakan makanan dia..? nanti dia mati nanti.." antara persoalan2 yg ditanya


si Iman ni jgn cerita la sukanya.. berlari sana sini


aku biarkan je diorang bermain2 dlm opis tu, asalkan diorang tak usik apa2 sangat.. aku teruskan dgn kerja2ku di Server.. tahu2 Iman takde..

"Abaahhh, Iman mana... senyap je dari tadi..."

cari cari, rupanya dlm diam Iman tgh projek kat printer opis aku..

aaaaaaaa, buat apa tu Iman


tiga tiga ke marah, sebab Kakak dan Abang tak jaga adik, makanya tiga2 kena duduk diam diam kat booth Library...