Saturday, November 20, 2010

Kayuh di Kiara dgn Aboi dan Chuku

18 Nov, 2010

pagi tu aku ke Kiara dgn Aboi dan Chuku.. dah lama betul aku tak kayuh di Kiara nie.. takde apa nak citer pasal Kiara ni, sebab confirm best.. mmg best...

Fino dan Wife pun folo kami pagi tu... yg bestnya, hari tu hari bekerja, hari Khamis... kebetulan aku mmg cuti hari tu.. cuti ganti time off...

dua Kona Dawg berdiri megah atas kereta Aboi sedia utk disesah


Aboi dan Chuku bawak aku terus ke Twin Peaks.. dari situ barula masuk ke trail yg katanya best.. diorang tahu trail ni dari Pine yg menunjukkannya pada mereka satu ketika kayuh dulu... dan mmg best beb.. teruja aku... peluh jangann cerita laa.. mmg kuyup kalau kayuh kat Kiara... gambar [un tak sempat nak snap..

tau2 dua beskal ni dah atas keta Aboi balik dah...


"wei weii, apa nkorang dua worang buat celah2 keta tu aaa.."


"takde apa apa Chai, takde apa apa..."