Saturday, November 20, 2010

Moto Ganaz Shaibi

pagi tu 3 Sept, 2010
sampai2 kat parking lot moto TPM ni, mata aku terpandang akan sebuah easy rider custom warna Matte Black yg ganas.. single seat, low ride, monkey bar, custom pain rims dan wide tyre... tengokkan enginenya mmg aku tak berapa cam, sebab aku ni kalau easy ride ni mmg lambat sket... Sportbike, Yes

masuk2 opis, terperasan ada helmet atas meja Shaibi... helmet pun warna Matte Black.. eh, ni confirm Shaibi punya moto nie.. tros tanya, dan confirm mmg moto kat luar tu moto Shaibi.. perghhh cayalah Bee

mari kita layaaannzzzz keganasannya

"sibuk je la moto sebelah ni.. parking pun nak rapat2.. jauh nko..."


"isk, cammana lak nak pulas suis On/Off ni...?"


"ah, sudah... aku dah panas ni... dgn jaket kulit baru ni... kang aku ngamuk kang moto.."


"it's aliveeeee... it's aliiivveeeee..."


"amacam Shah, ada gaya Arnold Susahnakeja dlm cerita Terminator 2 tak..."


"dah la tu Shah, nko ni asyik ambil gambar aku je dari tadi, malu I laa..."


dan vrooommmmmm berdentum2 bunyinya.. fuuhhhh cayalah Bee