Sunday, November 28, 2010

Selamat Hari Lahir utk Aisyah

26 Nov, 2010 - Hari Lahir Aisyah... dah 10 tahun dah anak Abah nie.. tahun depan dah Darjah 5 dah.. hisshh kejap je...

27 Nov, 2010 lak cam biasa Maknya mmg rajin buat makan2 birthday ni.. panggil orang2 terdekat dan adik beradik je... Aisyah lak cuma panggil geng2 baik dia je...

persiapan mmg dah dibuat sejak semalam lagi.. tak byk masaknya, tapi kenyang gak la membelasahnya.. he he he...

Mama mmg rajin tak terkata.. Sayang Mama


Nani antara orang yg sibuk mencantikkan makanan2 yg ada nie.. Cayalah Nani


sukanya mereka2 ni


Kek BIrthday Girl... Cup Cake, Mama buat sendiri aaa... tak main la beli beli


GeGirl atau Yani.. cutenyaaaa


Hannah pun ada sama


Iman cam biasa la dgn Abang2nya Aiman dan Aimar...


aaaaaaaaaaaaaa, bila dah kenyang makan, duduk la dia.. eh, sapa punya ni


nampak je kecik GeGirl ni, tapi tang makan, Alhamdulillah


aku cam biasa gi kayuh pagi tu.. layan teres ARB dgn Aboi, Chuku, Fino, Zazhar, Abg Mie dan Kepten... puas hati

balik kayuh kami terus shoot ke CIC, Fino mmg dah lama teringin Laksa CIC.. ye la kat Nigeria mana ada jual Laksa... alih2, Cik Ina leh kata ikan kat Kuala Selangor mahal.. Laksa takde hari ni.. kesian tul aku tgk Fino...

sampai2 rumah, rupanya wife aku masak Laksa Johor.. fuuhhhh, aku sendiri tgknya dah tak leh tahan, lagikan Fino.. tros aku call Fino suh dtg rumah aku... sepantas kilat Fino sampai dan sampai 3 mangkuk dia belasah..

"puas hati Chai... terubat rindu aku kat laksa"


mangkuk ke-3 tanpa segan silu..


haaaa ni geng2 baik ni.. Iman, Arep, Aisyah, Damia (adik Faten) dan Faten




nah nko Arep.. berpeluh sakan


Iman lak, dah siap mandi beb.. hensem cam bapaknya gak kata wife aku..fewwiitt