Wednesday, February 9, 2011

Iman dengan beskal bateri

Rabu lepas aku tak kerja, makanya aku mengambil kesempatan tu untuk ke Bank, KWSP, dan R-Samy untuk menyelesaikan kerja2 yg dah lama tertunggak...

Di R-Samy aku cuba beli tiub roadbike spare dan tengok2 harga barang2 yang dijual saje...

"Iman, jom balik jom.."

tapi takde sahutan.. Aku panggil sekali lagi.. pun takde sahutan...

"mana lak Iman ni.. kejap tadi ada sebelah aku dok main2 dengan beskal bebudak kat belakang tu.."

rupanya Iman tengah layan beskal bebudak yg jalan guna bateri tu.. kemain syok dia duduk atas beskal tu, sampaikan aku ajak balik pun dah taknak dah dia... "nanak nanak balik... adik nak ni.." muahahahahahahaaaa.. abisla Abah... terpaksala aku pujuk Iman pelan2.. jenuh gak.. si Troy, anak Mega (tokeh R-Samy) gelak je tengok.. bukan murah beb.. dekat RM600 gak harganya... fuuhhhh

la la aku pancing dengan air sus Dutch Lady perisa strawbery, tros OK Iman.. Fuuhh lega beb... balik tu Iman siap cerita kat Mama dia lagi pasal beskal bateri tu.. bila aku tunjuk gambar ni, tergelak sakan wife aku... Iman Imaaannn