Sunday, February 20, 2011

Road Ride ke Menara lagi.. tak bosan ke..?

abg baju putih: "apaaaa yang buat beskal ni ringan..? di paddle nya kaaa..? di saddle nya kaaa..?"
abg baju biru: "aku rasa kat tiubnya laaa"



Abg Jep: "sebelum mula kayuh, meh kita lenggok lenggok lenggok dulu"



Abg Jep: "apa lagi aku nak tukar kat beskal aku nie...?"



Abg Jep: "amacam..? ada gaya Cancellara tak..?"



abg power... rasanya dah sampai masa kena tukar beskal tu... sebab dah nampak kecik dah beskal tu



Langgark: "aku cuba gak potong dia tadi, tapi sekali dia sprint terus habis aku.."

sarapan time.... di Batu Arang...

Langgark: "zaman hangpa laaaiinnn. semua dah siap ada.. zaman kami semua kena buat sendiri.."



Abg Mie: "Langgark ke beskal dia yg power ni..? jenuh aku kejap waktu mendaki PCP ni tadi, tak terpotong2.. selamba je dia.."
Radzi: "wooii, macam nak putus urat kentut aku wooii.."



                                                 tak terkejar Haji Shuq.. power Abg Jep

Wak pun ada rupanya.. dah memerhati dari jauh



budak: "Chik, agak2 kalau kami race dengan pakcik siapa menang ya.."
aku: "hish budak2 ni.. dah tentula Ahmad Albab yang menang.. "