Wednesday, July 1, 2009

apa aku makan di Tokyo

Khamis: 10 Sept 2009

ok, ni aku nak tunjukkan makanan2 yg aku makan sepanjang aku bekerja di Tokyo ni..
supermarket takde, jadinya makanan segera la banyaknya, ataupun direstoran2

tiap2 pagi sepanjang aku di Tokyo ni, ni la sarapan aku
telur itik rebus, sayur salad dan timun Jepun, macaroni mix dengan yogurt manis dan air kopis susu pekat giler
Hotel Villa Fontaine-sarapan pagi

dan kalau lapar kat bilik hotel lak, ni la antara makanan aku
ni kira kalau tengah banyak kerja tu... report nak siapkan, dan macam2 lagi laaaa

sushi
Bilik-Suhi sea food

tak pun Udhong Mee
Bilik-Mee Soba

Soba Mee pun selalu gak


sayur satu kemestian, sebab fresh2 sayurnya
Bilik-Sayur Sea Weed

kalau rajin biasanya kami ke Dong Khoi je..
restoran Pakistan Halal, dalam dua pejabat je dari Hotel kami nie....
harga boleh laaa...
tak murah, tak mahal

Dong Khoi


fav aku, Nan Cheese (tebal betul Cheese nya dah macam Pizza bila tarik) dan Sheikh Kebab (letak pula atas sizzling plate).. uuuuhhhhhh
DonKhoi-Royal Kebab with Cheese Nan

Capao
DonKhoi-Capao2