Sunday, July 26, 2009

video.majlis.perkahwinan.diBTP

aku memang gemar menonton video2 majlis perkahwinan yg dihasilkan oleh para penggemar DigitalVideo tempatan..

ini antara yang aku jumpa di youtube untuk Majlis di BTP

lyn & suffian wedding. tak kenal pun, tapi hasil videonya menarik..

Tahniah untuk pasangan lyn & suffian


majlis Emmy Haryantee & Maswadi.. pun best..

Tahniah utk pasangan Emmy Haryantee & Maswadi
part 1


part 2


juga Arif dan Aida
Tahniah utk pasangan Arif dan Aida


alih2 sesuatu menangkap minat aku

saksikan


serius best clip nie.. memang pro la VideoMan nie


dan ni subjeck utama video nie
bila nak tengok Chiko lak yg berjabat tangan nie

mmm, bila la kita nak merasa nasi minyak rakan kita ni ya...

eh, Aboi tengah tunggu turn ke tu...?
ahaks
Aboi tengah tunggu turn ke tu..

jangan marah Aboi, gurau2 je

NOTA:
untuk info Aboi ni antara cameraman yg hasil petikan jarinya cantik yg aku kenal.
kalau ada sapa2 nak menikah tu tak jumpa kamera-man, cuba cuba la contact Aboi nie.
gerenti puas hati.


cayalah. apepun Tahniah utk achik dan fly (apesal panggil fly, cam panggil lalat je)

ok la, nak sambung layan tengok video2 perkahwinan tempatan lain.
eh, aku nak kahwin lagi ke..?
jangan nko... taaaaaakkkkkkkkk
cuma minat hasil2 kreatif penggemar DigitalVideo Tempatan
respek....

apasalla time aku menikah dulu takde videographer2 yg pro cam nie
kalau tak sure aku lebih hensem dalam klip tu
uhhhhhh..