Thursday, July 2, 2009

ke Kiba pula

Khamis: 2 Julai 2009

selepas briefing berkenaan operasi terbaru, petangnya kami ke Kiba pula untuk melawat kilang Fujikura...
besar kilang nie...
penerangan yg diberikan pun menunjukkan kilang ni hampir sama besar dengan kilang lama tempat aku kerja, Texas Instruments Inc..
dasat gak
cumanya diorang semacam respect aku bila David perkenalkan aku dan kata aku X-TIers..
"woooh TI.. ngok ngek ngook ngeek (siorang cakap bahasa Jepun.."

muahahahahhaaaaaaaa

takde yg menarik...

naik subway dari Kayabacho ke Kiba dalam 2 stesen

masa nak balik, hujan lak

jumpa kedai beskal (first time jumpa kedai beskal sepanjang berada di Tokyo)


kecik je kedainya tapi macam2 ada


lepas tu David bawak kami ke Emporeum Ito Yokado
katanya Emporeum ni famous kat area Kiba nie


aku beli chopstik je kat sini
he he he