Sunday, May 9, 2010

Scott.Scale.40.custom

mmm, akhirnya beskal baru aku dah siap.. MTB ke 4 aku.. sikit je.. ramai lagi orang kat luar tu yg dah own MTB lebih dari 5 buah.. kiranya aku masih beginner lagi..

frame Scott ni aku swap dgn frame KHS aku dari salah sorang member BBB (Wak Labeb).. dah lama gak Wak dok kenen aku frame KHS AM1000.. nak buat layan Kiara katanya.. aku lak, lepas kayuh Hash LTM lepas, dan lepas test kayuh beskal HT Marin Indian Fire Trail Tok G, dah makin kemaruk dah kayuh HT lak...

makanya ni la hasilnya

dari drive side


dari kiri, lepas basuh beskal balik dari FRIM


huh, Iman mesti ada punya tiap kali aku nak snap gambar beskal aku




frame Scott Scale 40 model 2009


setupnya:

Rockshox Recon 351 Coil U-Turn model 2010
Sun Ringle SOS Wheelset (pakai je la dulu, berat beb wheelset All Mountain ni)
Kenda Nevegal 2.1
SLX Brake dan Shifter
Benga Teflon Shifter Cable
XT RD, Cassette, FD dan Rantai
Truvativ Stylo Crank, Stem, XC Flat HandleBar
Bontrager Integrated HeadSet
FSA SL-220 seatpost with WTB Pure V Saddle
Specialized grip
Wellgo X-Pedo Pedals

Alhamdulillah...