Monday, August 30, 2010

BNG.Gath.RestoranJejantasSgBuloh

Sabtu, 28 Aug, 2010
Restoran Jejantas Sg Buloh hala KL

Jumaat lepas, dari cadangan nak berbuka posa di Hentian Rehat Awan Sebsar, tros kansel sebab dlm ramai2 yg aku sms, hanya Abie je yg confirm turun utk buka posa.. yg lelain lebih kepada lepas buka posa baru sampai... even yg asalnya mencadang utk buka posa pun tak bg jawapan dan masih dok tanya "sapa lagi yg mai"... nak tgk sapa yg mai baru nak mai.. muahahhahahahahahaaaa macam macam...

Abie tanya aku apesal aku kansel, aku cakap senang je.. aku dari opis tros berbuka... ayat "lepas buka baru dtg tu" boleh membawa ke tengah mlm tu
aku dari opis, makanya aku bawak moto, takkan aku nak tunggu sampai tengah mlm baru nak balik BTP semata2 nak tunggu yg lepas berbuka ni baru sampai... minta maaf byk2... aku dah korban kawasan buka posa kat area rumah orang lain yg dekat2, la la menyusahkan aku balik utk balik lak.. uissh aku dah tak buat kerja2 amal ni lagi dah.. dulu boleh laa... muahahahhahaaaa

so, Jumaat lepas tros kansel.. bila aku kansel, uhhh, ramai lak yg sms balik tanya apesal kansel.. aku malas jawab dah.. sebab takkan nak sms satu2 bg alasan... bak kata Nabil...

makanya Sabtu mlm lepas Abie ajak aku minum2 lepas buka di Restoran Jejantas Sg Buloh... good idea ni.. aku pun tros SMS pada mereka2 yg available je... makanya lepas Terawih 4 rakaat, menunggu Tazkirah yg tak berapa best mlm tu, aku gerak ke Restoran Jejantas Sg Buloh.. jam 10mlm Abie dah sms kata dia dah sampai dah... aku sampai jam 10:35mlm... baru mula minum je, Zul Nasri lak sampai dgn member dia Ajoi ke sapa namanya tu...

apa lagi nak buat, borak2 laa.. dah lama betul tak jumpa Abie, Zul ni... memasing masih menten.. Abie dgn suara kuatnya.. selamba je citer plan kerja dia sampai bebudak buat air yg dok melepak kat tepi meja sebelah kami tu gelak je pandang2.. aku tak suruh Abie slow down dah, aku biar je... sebab mmg best dengar Abie berceloteh... cayalah Abie...

yang hadir


macam2 citer laaaa... berkisar pada isu semasa BNG... VIP Abie, orang marah, Ninja 250R, ER6N, Ducati 696, jual beli moto lama pada harga tinggi, Haji 2009, MLM, Cosway, ZX6 member Zul, Ustaz Pijoe, EX5, dan macam2 lagi laa... hisshhh...

sedar tak sedar jam dah 12:30mlm.. Zul ajak gerak balik sebab dah mengantuk dah nampaknya... nak bawak ZX-10R lagi..

dah balik dah.. Abie dgn Ninja 250R, dan Zul dgn ZX-10R


aku sampai2 rumah dapat sms Amin kata baru nampak SMS aku tu masa anak dia tgk main hp.. fuuuuhhh, cayalah Amin, hp blackberry bg anak main2 je.. fuuhhhh... takpe, next time boleh jumpa... sms The Boss pun takde responds... dah tidur awal agaknya... kena ingat yg baik di bulan posa nie...

attach: 2 gambar yg sempat snap mlm tu