Wednesday, August 11, 2010

Hari.Bertuah

semalam 10 August 2010
aku ke Panasonic Glenmarie kejap, ada undangan product review dari vendor BioMetric Reader opis aku... kebetulan aku ke SIRIM tgh hari tu, aku kena singgah Panasonic ni la kejap...

sampai2 je, aku terus diarahkan ke bilik presentation... mmg ramai yg dtg semalam utk tgk produk2 baru Panasonic... antara yg menarik ialah set plug dinding yg penuh ciri2 keselamatan dan murah... blom dipasarkan lagi, tapi batch pertama dah mula dihantar ke pengedar minggu ni.... cun cun

sessi product review sedang berjalan


takde la ramai yg dtg, tapi penuh la bilik nie


habis sessi tu, kami pun turun ke bawah ke bahagian showroom utk menjamah high tea.. sesambil ada cabutan bertuah...

antara mereka yg bertuah.. tak byk hadiahnya... ada 3 Lucky Draw dan 1 Main Draw...


"ah, cabutan bertuah... aku mmg tak pernah menang sebarang cabutan bertuah dlm hidup aku... nehi, tak penah...".. bisik hati aku.. aku terus keluar kejap utk layan belek sebuah moto Kawasaki D-Tracker SuperMotard yg dah dicustomisedkan.. cun beb







habis layan moto ni, aku masuk ke showroom balik utk ambil beg aku dan balik... alih2 nama aku dipanggil.. "eh, aku menang cabutan bertuah laaa..." terkejut aku... sikit puna happy apa... cayalah.. Hari Ini Dalam Sejarah ni utk diriKU...

takde la dapat apa pun...


cuma dapat set cordless house phone je... Alhamdulillah Syukur...