Saturday, August 21, 2010

Office.Buka Puasa di Royal Chulan Hotel

Jumaat, 20 Aug, 2010
Majlis Buka Puasa Office di Royal Chulan Hotel, KL

dah Opis yg bayar, boleh bawak family lak tu, makanya ke Royal Chulan Hotel la aku dan keluarga petang tu.. wife aku terus drive dari BTP ke KL, dan aku follow dari Office KL ke Hotel... RM98 satu kepala beb.. fuuhhhh...

ni kira first buka posa di luar utk aku di bulan puasa tahun ni... apa yg menarik..? takde yg menarik.. makan je la sampai kenyang...

tu diaaa... kambing golek, seafood macam2, kek2 sedap, air pelik2 warna dan rasa, hisshhh...


Abg Kamal tgh menggoreng... perghhhhhh


si Syafinaz ni mmg geram je dgn si Iman ni.... manjang gelak je, sampaikan jadi makcik favourite anak2 aku... Auntie gelak anak2 aku panggil


Arep lak macam biasa, dapat nasi takde lauk dah cukup bahagia dah.. lepas makan, hilang main dengan Faris anak Mokcik Mai


utk Wife aku, satu Bonus laa.. sebab dah lama tak makan di Hotel.. kena lak dia tgh sibuk menjahit baju tempahan raya.. wah waahhh Mama, banyaknya makan...


eh mana Aisyah...?
haaaaaa mmg fav dia laaa.. makanan pun banyaaaaaakkk... manjang pi tambah dan cari makanan je laa.. "sedap sedap la makanan dia Abah.."


yg kelakar dia siap tegur si Suria makan, "Auntie, banyak tu jeee..?"
tergelak aku

bila aku tegur "banyaknya Aisyah makan... kurang2 kan..."
dia jawab selamba je "tadi Abah gak suruh makan sampai kenyang.. habis tu..."
apa aku nak jawab... muahahahhahahahaaa