Thursday, December 1, 2011

Haji 1432H.Jeddah 4

Mlm tu pula, kami belasah Pizza Domino lak…
Mmg best la, sebab dok layan Nasi Mandey dan Al-Baik je…
Sesekali bila kena Pizza, nah, mmg tak cukup2 dibuatnya

Pizza Domino kat sini lembut… macam di Malaysia, basenya keras… tapi sama sedap
geng yg sentiasa happy… Hilmi, Rahman, Sanusi, Hj Amin, Hj Fazli dan Ibrahim
hah, tgk tu, Pizza Cheese Double Extra lagi.. penuh dgn cheese je… puas hati makan
Shaukat, sentiasa senyum je walau dlm kepenatan
Hj Firdaus lak dekat2 nak habis baru sampai.. nasib baik ada sekeping lagi… mmg rezeki Hj Firdaus laaa
Hilmi dan Sanusi yg dah kekenyangan… tersandar laaa
Ibrahim… Tahfiz yg mmg betul2 lawak la… buat aku tersenyum je kalau dgn dia ni

Esoknya, aku ditugaskan ke Hotel Holiday Inn utk menyambut dan menjaga Jemaah dari KT88.. ada 3 bas… selama ni aku jaga Hotel Grand Saha, kali ni aku kena lead di Holiday Inn pula…

tgk tu, Holiday Inn dlm ejaan Arab…
Ali Wafa dan Affandy membantu aku disini disamping Azfar… “eh Ali, tgk apa tu..? termenung pepagi ni…”
”laaaa ngapa pula dengan budak Affandy ni…. Muahahahhaaaa”
Jeddah dari tingkat 9 Hotel Holiday Inn
ada swimming pool beb, tapi sapa yg nak mandi kat sini pepagi di Jeddah ni.. suhu cicah 19 darjah celcius.. sejukkkkk
mmg menarik
bersama Hj Nik Fahmi… pergi Haji juga dgn keluarganya tahun ni bawah Pakej Nilam…. Member UUM dulu.. pun sejak habis belajar tak pernah jumpa2… la la jumpa di Jeddah… cayalah Nik
mlm sebelum balik… lepak di tepi lobi hotel dgn Azfar…. Yg membantu aku di dlm pengurusan KT88 di Hotel Holiday Inn

Dan mlm tu aku berangkat pulang dengan Jemaah KT88 naik penerbangan MAS MH8265… lebih kurang jam 930 pagi waktu Jeddah baru Kapal Terbang berlepas… yahooooooo…