Friday, August 21, 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah Syukur
Training aku di FEC, Kanazawa, Jepun dah habis pagi nie

Maka completelah pembelajaran aku berkenaan RFID Engineering in Details
belajar ISO/IEC Standard, RFID Board, Reader Writer, IC Tag sendiri, product Spec dan macam2 lagi la yg amat memeningkan kepala aku utk memahaminya. Ye la, aku budak IT, majoring in Decision Support System (MIS) dan Expert System, alih2 kena belajar benda2 dan terms Engineering.

Memang menarik.. New Challenge.. New Information. Insya-Allah akan aku gunakan sebaiknya utk tugasan aku dan menaik tarafkan pengetahuan aku

Isnin depan pagi pagi, aku dan Ghafur akan bertolak ke Zixsys, Kumagaya pula, utk mendalami ilmu berkenaan programming in RFID pula. Satu subject yg aku nantikan, sebab ini memang bidang aku... Akan belajar Firmware dan Middleware.. serta Applikasi utk menyaport (men Support) System yg akan dibina. Best Best... Insya-Allah aku akan bersungguh-sungguh mempelajarinya.

Benda baru beb.. Sebelum ini, aku banyak menghasilkan applikasi utk Management Decision Support. Kali ni lain tul tugasannya nanti.

Alhamdulillah juga, esok dah bulan Ramadhan. Bulan yg dinantikan oleh semua Umat Islam. Bulan utk tambah amal, pahala, dan kebajikan.

Salam Ramadhan dari Perantauan