Sunday, August 16, 2009

lagi seminggu

hah
mulai esok, tinggal ngam ngam seminggu aku kat Kanazawa nie
lepas ni aku akan ke Kumagaya pula
utk training on real RFID Prgramming especially firmware dan middleware
cuak, risau, macam2 la perasaan sebab language yg akan digukanan ialah C++ dan C#
Borland C++ dan Visual C# (sebut C Sharp)

dua programming ni selalu buat aku kontang kanting sablom jumpa solution
mana taknya, pasal comma lupa letak pada satu baris command, boleh buat aku pening mencari puncanya untuk 2 jam troubleshooting proses... maak aaaiiiiii

takpe la
yg penting doa doa dan doa
insya-Allah akan dipermudahkan segala urusan hamba mu ini

lepas Kumagaya ke Tokyo utk 3 hari dan baaliiiiikkkkkkkkkk Malaysia
aaahh, rindu sangat2 dah kat anak2 aku si Aisyah Arep dan Iman...
(rindu kat mamanya jangan citer laaa.. bak kata ManP2 BBB, cakar dinding.. siot je)