Tuesday, August 25, 2009

seafood cheese rice

hah
ni aku nak cerita
semalam aku buka posa makan set Udhong je
takde apa yg cerita sebab aku dah cerita dah sebelum ni

sebelum tu, minggu ni dan minggu depan aku di Kumagaya
makanya duduk pun dalam bilik hotel kecik je
dan tak bleh masak dah..
kalau tak sure ada banyak idea2 kreatif terdesak Chef Chai
muahahahaaaaa

dah dah, OK
hari ni aku buka posa di satu lagi restoran
namanya menunya seafood cheese rice
dalam gambar nampak biasa je
Y499 (>< RM19) sepinggan
nasib baik aku tak rakus makan hari ni

cuba nkorang tgk gambar nie


agak2 nkorang, besar mana pinggan dia

muahahahahahahaa, takde la besar sangat
semacam pinggang tambah kat rumah kita tu je
tapi dia punya kenyang, maaakkk aaiiii, dah jam 11:17mlm dah ni, aku masih lagi kenyang macam baru lepas buka posa.. mana taknya, nasi tu di masak dengan seafood udang, sotong, ketam lepas tu letak cheese tebal macam pizza tu dan masak lagi. hasilnya makan macam makan pizza nasi laaa.. giler kenyang betol aku...

lepas makan lak, pergi urut badan kat kerusi Osim tu..
utk public.. masuk Y100 (>< RM3.80) utk 10 minit.. best beb
nasib aku tka tertidur atas kerusi tu tadi