Saturday, August 1, 2009

sotong masak kari ayam brahim's

Sabtu: 1 Ogos 2009

cadangnya nak ke SATY pagi ni, mencari barang2 untuk ahli keluarga tercinta
alih2 hujan
memang semalam ramalan cuaca kata hujan hari nie

di Jepun ni, diorang memang percaya betul dengan ramalan cuaca
dan bagi aku pula, yg hari2 tengok TV Jepun nie, dan juga tengok ramalan cuaca nie, aku boleh cakap, so far memang betul...

makanya kami kansel dan duduk rumah saja, sebab hujan sepanjang hari nie..
tak la lebat, renyai2 je, tapi untuk kami yg berjalan kaki ni, memang leceh laaa..

apa nak buat..

haaaa, Kari Ayam Brahim's segera ada lagi sepeket tu..
aku masak kari dengan isi sotong hari nie
amacam..?



terrer gak aku masak
sedap beb



ps - yang sebenarnya dah lama tak merasa kari

mlm tu, aku tambahkan sotong kurita je sket lagi.. kuah kari pun banyak lagi tu..
perghhhhhh, habis tenggelam nasi aku dalam kuah kari tu