Friday, December 25, 2009

25.December

25 Dec... hari lahir Bonda tercinta

setiap tahun, satu dia cuti, tiap kali hari lahir ibuKU tiba..
muahahahaaa.. memang la, sama tarikh dengan Christmas. mmg la akan satu dunia cuti..
apepun, Selamat Hari Lahir Mak... sayang mak...

nak tunjuk gambar, Mak marah, sebab rata2 tak pakai tudung.. nanti la, aku ambilkan gambar Mak aku pakai tudung, baru OK..

birthday cake.. wife aku yg buat ni.. rajin tul


yang paling suka, dah tentula, anak2 aku ni...

Iman dengan senyuman deCaprio nya


Arif lak, tak habis2 nak jadi Terminator... "tembak kang... aaaaa"


dan Aisyah, cam biasa, senyum je... banyak membantu wife aku kat dapur nie... cuma kadang2 tu terlajak gak.... jawabnya "rotaaannnnnn"....


dan mlm tu, aku shoot gambar nie... sama je corak tidurnya bebudak nie.. lepas kepenatan bermain dengan Neneknya pada siang tadi


muahahahaaaaaa, macam-macam