Thursday, December 3, 2009

gambar.gambar.7.yang.tertinggal

ada lagi gambar2 utk dikongsi bersama rakan pembaca

bersama Pakcik Din atau Haji Din sejurus selepas menunaikan Ibadah Tawaf dan Saie Haji..


nak lepaskan rasa seram sejuk sebelum bertolak ke Bumi Arafah hari tu..


mmmmmmm


Apa aje Pakcik Mad dan Pakcik Din buat dgn Aircond ni... habis dibeganya...


Pakcik Mad bersama isteri tersayang di Perkhemahan Arafah


Pakcik Din juga bersama isteri tersayang berposing di Bumi Arafah


Pakcik Mad dan Pakcik Din.. Sorang penuh dgn gelak ketawa, dan sorang lagi penuh misteri... tapi bila Pakcik Mad buat kelakar, diam diam Pakcik Din pun, gelak besar gak diaaaa


Perghhhh Pakcik Din... gaya seorang pemberontak nie... muahahahaaaaa


Delas: "Bang, ni nak baca doa apa ni Bang..?"
Kamal: "Alah, nko baca je doa makan Delas..."


Bila tengok betul2 Shaibi ni dah macam Gandhi dah.. tinggal sideburn sket je..


aKU: "eh, apesal kepala nko botak Shaibi"


Shaibi: "eh, ye laaa.. apesal semua orang ada rambut lagi.."


Jamrah Kecil, Jamrah Al-Sughra


Jamrah Tengah, Jamrah Al-Wusta


Jamrah Besar, Jamrah Al-Kubra


Khemah di mina utk Maktab 73 (Malaysia)


Ada juga yg tidur dalam khemah sendiri


Kamal, mula mula aKU tgk, dia dok layan web kat bilik lepas habis Haji...


Sekali lagi aku toleh, aiiikkk.. dah ngorok dah... mmmmm


Pakcik Mad: "isk nko ni Shah, terkejut aku.. asyik nak ambil gambar aku yg macho ni jee..."


Pakcik Din: "alamak, tinggal banyak ni je duit... ni la kalau pi shopping dgn orang perempuan nie... kita tau hulur jee..."


Tapi, tengokla barang2 yg Pakcik Din beli pulak... baru tengok Beg Plastik je dah tahu dah harganya... fuuhhhhh


hah, Lebai Din dah tak sabar nak balik dah nie... "Dari aku duduk saje, baik aku ngemas, ada gak pekdahnya nie.."


aKU: "woi woi, apa semua orang ngemas nie... tak boleh jadi nie... aKU pun nak ngemas gak laaa..."


Ahah, amacam songkok Oman aku..? Hensem tak..?


Gaya dua jejaka yg dah tak sabar2 nak balik Malaysia.. sebulan lebih dah ni beb... hari2 tengok je Bilik Barakah tuuuu... waaaaaaaaaaaaa


Geng isap rokok tepi hotel


2 Petugas Tabung Haji Travel yg mmg rajin giler dan sentiasa senyum


Fuhhhhh, giler kilat tul kepala Dr Ivan dan Delas ni lepas bercukur... bersilau2