Wednesday, December 9, 2009

aKU.kena.bayar.cash.lagi

mmmmmm

hari tu aKU balik dari Masjid lepas sembahyang Asar
sesampai je depan Hotel, tros nyalakan rokok

"isap sebatang jap laaa, penat nie..." bisik hatiKU

sedutan pertama mmg best... terasa hilang penat berjalan kaki sejauh 650m ke Masjid tadi... sambil2 hisap roko, aKU memerhatikan jemaah haji dari pelbagai negara yg juga balik dari Masjid lalu depan Hotel yg aKU tinggal nie...

tiba-tiba lalu seorang jemaah muslimah Iran atau Maghribi atau Turkey yg bg aKU mmg jelita laaa depan aKU... terserlah keayuannya... mula2 aKU pandang macam biasa.. tapi bila terpandang keayuannya tadi, aKU menoleh buat kali kedua utk melihatnya lagi... dan TIBA TIBA tu gak laaa... "aduuuiiiiii"... jerit aKU sambil menggosok2 bahagian atas kepala aKU... sakit beb... sebiji batu yg ntah dari langit macammna boleh jatuh atas kepala aKU...

dan tros aKU tersedar... astaghfirullah... sudah salah buat laaa.. pi tengok wanita tadi buat hape... astaghfirullah... mengucap mengucap...

tros aKU buang rokok tu dan masuk ke dalam Hotel sambil menggosok2 kepalaKU... pedih beb....