Thursday, April 7, 2011

Korea Trip.Day 4

pagi ni aku balik ke Malaysia... Flight MH67, berlepas jam 11 pagi dari Incheon Airport, Korea... seawal jam 6:45 pagi aku ngan Abg Kamal dah checkout bilik dah... beli tiket bas ke Airport berharga 15,000Won.. sampai di Airport dlm jam 8:50am.. terus check-in.. aku dapat seat tepi tingkap paling depan.. no 11K.. mmg fav aku duduk tepi tingkap ni... boleh tengok kepak kapal terbang tu goyang goyang... muahahahahaaaaa

sementara menunggu check-in jam 9:30am.. sejuk beb... pagi ni lak hujan... suhu dlm 5 darjah celcius je

sementara Dr, Dato', VC dan VC berbual bisness

kenangan di depan butik Louis Vuitton dengan Abg Kamal dan En Halim MIGHT

aku touch down di KLIA sepatutnya jam 4:20pm, tapi dekat2 nak landing tu, tiba2 flight ni naik balik sebab hujan lebat snagat... pilot tak nampak runway... fuuuhhh, sampai sakit telinga aku.... jam 4:45 baru pesawat MH67 selamat mendarat di KLIA... Alhamdulillah...

Terima kasih tak terhingga buat Abg Jep sebab sudi mengambil aku kat airport.. "opis aku 15 minit je ke KLIA.." kata Abg Jep, tapi masa dan tenaga tu yg tak dapat aku balas.. semoga Allah membalas segala jasa baik Abg Jep ni.. Insya-Allah...