Saturday, January 15, 2011

alexrims race28 - road wheelset

semalam, lepas kerja aku bergegas ke Berjaya Times Square utk ambil wheelset road brand alexrims race28.. wheelset ni beli di BBS dari Bro Naufal di Cheras nun..

mmg dah lama aku dan Abg Jep mencari road wheelset ni utk dipasang kat beskal Alan yg dok terletak kat rumah aku tu... semua dah ada, tinggal wheelset, taya, tube dan handlebar tape je yg blom ada lagi.. dapat gaji ni leh la beli sikit sikit lagi...

masa ambil tu, aku dah fikir macammana nak bawaknya... dgn letak kat depan atas bakul moto tu, dan aku kapit kiri dan kanan pegang handlebar moto.. tapi aku lupa yg ni adalah wheelset roadbike.. makanya saiz ada sikit besar, dan walla, tangan aku tak sampai pun nak kapit sambil pegang handlebar tu...

la la idea datang, apa kata aku ikat wheelset ni kat beg galas aku ni... nasib baik aku bawak tali kenyal tu.. pusing2, dapat ikat ke dua dua rim ni kat beg tu.. cuunn... gantung beg kat belakang, pakai baju hujan tu, duduk atas moto, dan tengok cermin belakang, ngam2 je lebarnya...

off back to Rawang... takde hal... selamba je aku bawak.. dalam hati cakap, kalau kena tahan polis, apa nak buat...

nkorang tengok je aa...

dari depan, ngam2 beb saiznya.. makanya mencelah dlm jem jln Tun Razak tu takde masalah laaa


dari tepi, "eh, dah macam pedang Kamen Rider laaa.."


dari belakang, "eh, hovercraft ke ni.. macam kipas nak terbang je... patutla moto budak ni laju semacam je..."


muahahahaaaaaaaaaa