Sunday, January 9, 2011

pengenalan to Road Ride bersama Radzi dan Yeop

Semalam Radzi ajak kayuh Road yang jauh sket utk tujuan stamina
aku pun apalagos, tros mencadangkan utk kayuh ke Menara, route biasa aku kayuh road dgn Abg Jep dan geng BBB lain utk jarak dekat < 30km.

makanya pagi tadi, aku Radzi dan Yeop pun memulakan kayuhan kami seawal jam 8:31am.. Cadangan asal nak mulakan kayuhan seawal jam 7:45am, gara2 Radzi yg masih tido lagi sewaktu kami sampai didepan rumah dia.. hisshhh

start start je Radzi dah bersuara "aku kalau boleh nak habis by jam 10:30am, sempat tak.."

dan dengan selamba aku menjawab "sempaaaatt, kalau start jam 7:45am laaa" muahahahhahahahaaaaaa

dah dah, terus pada routenya...

tu dia panjat Menara, ni kat bawah lagi ni... sesambil memberi semangat kat Radzi.. Yeop cam biasa dah berdesup kat depan dah


dah nak sampai puncak dah nie... eh jangan senyum Yeop.. jangaaannnnn


"amacam..? kaki ada rasa bengkak"


"macam nak tercabut lutut aku wei..." jerit Radzi
"alaah, nak tercabut lutut..? rendah ni je Radzi.." balas Yeop


beskal ni mmg cemerlang, tuannya blom lagi.. dia climb slow sebab dia bawak dua orang utan sekali.. tu yg berat tu... tak caya, cuba tengok baju dia tu


"hah, kat situ la hari tu aku nampak raksaksa Ridorias tu keluar.. alih2 raksaksa tu fire kat aku... aku pun apalagi, tros la bertukar.. nasib takde orang nampak pagi tu.."


"OK OK, habis rehat.."


Yeop sebelum memecut turun


"jap jap, aku nam ambil gambar bunga ni.. tadi aku ternampak bunga ni cam tegur aku laaa.."


"woi Yeop, tak habis2 lagi ke nko ambil gambar tu..."


"hek eleeee, gambar daun pun nak snap ke..?"


"OK la OK laaa.. meh aku ambik gambar dgn nkorang sekali.."


asal ada peluang ambil gambar, confirm2 Yeop akan ambil gambar, maklumlah hp baru.. Nokia N8 beb... 12MB Camera ni.. BIG Boss je yg pakai hp jenis nie..

kenapa..? tak percaya..?
hah, tengok gambar ni.. kan dah kata kat Yeop, "jangan senyuuumm Yeopppp..."