Thursday, January 13, 2011

makan2 di Al-Rawsha Kg Pandan

Selasa lepas, Boss belanja lunch di Restoran Arab Al-Rawsha, Kg Pandan
apalagos, pagi tu lak mmg tak sarapan, laju je la aku kesana

dikhabarkan, restoran ni baru saje siap pembinaannya...


dari dalam restoran yg mmg ramai peminatnya


Shaibi yg mmg sentiasa sibuk dengan panggilan panggilannya.. tu blom citer berapa kali dia kuar isap rokok tu.. dah la Bee... rentikanla isap rokok tu...


"mana diorang ni, aku dah lapar betul dah ni"


"sabar Kak Mai, sabaar... saya pun dah lapar ni... eh, sini takde jual budu kooo..?"


"okkk, Boss dah sampai, kita boleh mula order dah.."
macam biasa Abg Kamal jadi tukang order, sebab bab makan, mmg dia terrer..


cam biasa, Nasi Mandey Kambing jadi pilihan "eh, mana lak datang ayam tu.."


yang sayur tu namanya "tak boleh" @ taboley
yg macam krim tu yogurt sebenarnya


"isk, malu malu lak aku makan.."
"aiipp, ni pinggan ke 2 aku ni... muahahahahhaaaaaaaaa"


lepas lunch balik opis sambung kerja.. tapi punyala mengantuk aku, sampai buat kerja sambil berdiri je.. muahahahahahhaaa penangan Nasi Mandey la nie